Friday, October 14, 2016

Amaryl 154






+

AMARYL reparto benessere Te invitam intr-un mediu nella cura energiile aluneca usor, vindecandu-te. Iti Oferim sfaturi legato de tratamentele pe cura le practicam. Acestea includ sedinte de masaj, impachetari, corporala remodelare sau reflexoterapie. In Funzione de nevoile racconto Echipa noastra iti va Stabili ONU programma terapeutica va ce includono Toti Pasii necesari pentru ca tu sa poti interioara atinge linistea. Aditional, salonul nostru Ofera servicii de cosmetica, manichiura si pedichiura al caror scop este de un Trezi la viata frumusetea ta exterioara. Experta noastra in cosmetica te va rasfata cu multa grija si atentie la Dettagli, iar efectele le vei SIMTI instantaneu. Vino cu incredere si pleaca zambind Strada Muresenilor, nr.11, ap.10, Dupa Restaurantul Verde Saloon, imediat pe banda ultima USA pe partea dreapta Brasov, Romnia In primul nu rand reusesc sa Inteleg reactia aceasta un dumneavoastra, banuiesc ca nu un dat acest drept la replica salariata din cura pacate un fost angajata de dumneavoastra fara a se vedea ce stie fizic sa Faca (probabil sa luat a considerare CV-ul respectivei persoane), eu din Cate am vazut in anteriore comentariul tocmai am Laudat personalul (aici Intrand SI dumneavoastra), iar daca am mintit la iesire, recunosc lucrul asta. Sono facut-o-un Dintr motiv foarte simplu, Eram foarte nervoasa, pentru ca asa ceva nu am Mai Patit in viata mea si nu voiam sa provoc un scandalo acolo de fata SI CU Celelalte Cliente cura ERAU pentru Alte servicii. oltre a ca Restul salariatilor nu aveau nici-o vina, am preferat sa Plec si sa ma Calmez (nu am scandalo facut nici, nu m-am dus nici la Protectia consumatorului). Nu vad unde este un doua minciuna de cura spuneti. Am sperat ca eu prin aceasta recenzie sa va trag un semnal de alarma pentru un nu mai Avea si Alti Clienti nemultumiti din Cauza unui Serviciu deficitar. M-ati intrebat la telefon de ce un DURAT Cateva Zile sa va scriu. un doua zi am avut nunta. cura Dupa am plecat in luna de miere (am facut acest lucru la revenire). Poate reusiti sa aveţi dialogo ONU SI CU Acea cura fata sa ocupat de acel ASA zis epilat si poate o sa va SI povesteasca cum un taiat parul la moment dat cu foarfeca, din Cauza ca nu putea sa mai ia benzile (poate ca ATI observat SI dumneavoastra cand un iesit Afara Dupa foarfeca). Inca o dati specifici ca nu am avut nimic cu altcineva din acel salone (am SPECIFICHE). nu am mai Patit ASA Ceva in viata mea, un fost o experienta de cura come vrea sa nu se loveasca nimeni niciodata. In aceeasi zi dar cu ora inainte am fost la un alt salone (NU dau numele pentru un nu se interpretazione ca fac Reclama) pentru o manichiura semipermanenta si acolo am dat o recenzie pozitiva, deoarece am fost foarte multumita. Nu vad ce motiv come fi avut sa spun Ceva de Rau daca epoca Bine, de fapt sono ce SPUS un fost Bine si ce un Rau Fost. Un cliente multumit aduce alti Clienti, un Serviciu facut de cineva cura ora sono suficienta experienta cura Sau lucreaza de mult dar este anti-talento. Va Va faccia sa pierdeti SI alti Clienti, vreau sa STITI ca imi pare Rau nu pentru ca sono fost la acest salone. părerea de Rau este ca intr-un cu salone amabil personale nella cura am fost incantata sa intru si eu si sotul meu am intalnit o salariata mi-a cura LASAT un folata amar, cu aceasta va Anunt ca este ultima postare, va doresc o Seara buna si sper sa intelegeti Ceva din acest mesaj cura nu sa Dorit un atac la adresa salonului, un fost dat doar cu gandul sa va ajute la eliminarea problemelor ce va pentola afecta Clientela si sa va ajute sa ramaneti in topul clientilor prestand servicii ireprosabile. AMARYL reparto benessere a răspuns: Daca situatia una statistica asa cum o descrieti DVS, precisa la fel trebuia sa o prezentati si cand ati iesit de la epilat si atunci nu achitati cv aferenta acestui Serviciu, chiar daca aveati voucher. Sunteti singura clienta nemultumita de Metoda de epilat un acestei angajate, pentru ca Restul clientelor au fost multumite si au si revenit. dvs Explicatia LASA de Dorit. Orico va astept la salone pentru o confruntare directa Intre miniera-DVS-angajata, daca aveţi caracter si daca aveţi puterea de un spune in fata lucrurilor pe nume, daca ele asa al stat conforme descrierii.




No comments:

Post a Comment